je moderní podnikový software, určený pro firmy s daňovou evidencí, pokračovatel úspěšné řady ABRA
Jednoduše dostanete vše potřebné, co očeká váte. Již v základu je Daňová evidence, Adresář, DPH, Intrastat, Banka včetně home bankingových ovladačů, Pokladna, Majetek, Prodej, Nákup, Pošta, CRM modul pro zaznamenávání všech akcí se zákazníkem, například rozhovorů, mailů, dopisů atd., Dokumenty, Kniha jízd a samozřejmě i návrhář tiskových sestav, přenosy dat mezi pobočkami, definovatelné položky, sledování změn, exporty a importy dat, podpora cizích měn a mnoho dalšího. Rovněž lze připojit aplikace jako e-Shop, Docházkový software, Identifikace osob a zboží, Stravovací systém, Údržbu, Správu dokumentů, propojení na CAD systémy, mobilní aplikace nebo Servis vozidel od našich partnerů.
Po registraci můžete po dobu 90-ti dní využívat i telefonickou hotline a školení zdarma. (Registrace je zpracovávána postupně do následujícího pracovního dne).